Thursday, December 13, 2012

You all tak gentle la (minyak sihir)


Salam pada semua pembaca wa nak kasi kisah tentang bahananya minyak sihir...terdapat beberapa minyak sihir yang paling top ialah minyak dagu...tujuan ialah untuk mendapat apa kita rasa kita perlu dpt...selalunya minyak dagu digunakan untuk meguasai minda seseorang, membuat orang sayang pada sipemakai, menurut cakapnya atau kemahuannya dan membuat org melihat kita comel jea...tetapi kebanyakan minyak dagu ini banyak digunakan oleh org laki untuk tujuan memikat anak dara, bini org, nenek tua ada kot (ini dah tahap teruk ko nenek pun jadi), selalu bila dah terkena kesan dia amat ampuh...mangsa aka jadi termenung, kurang selera makan, sukar tidur, ingat seseorang dengan secara mendadak asalnya mangsa tak suka org yang memakai minyak dagu, rasa gelisah dan emosi susah nak di kawal.

Ada kes org yang terkena minyak dagu ni dipukul teruk oleh sipemakai minyak dagu pun dia tak marah...minta duit dia bagi, minta diri bandanpun dia bagi dan semua apa dia bagi...contoh sipemakai cakap pada mangsa...saya nak 10000 ringgit mangsa terus bagi...ada kes bini org anak 4 pun bole tinggal laki sendiri ikut pemakai...ada juga penkid gunakan minyak ni dan pondan pun ada.

Ada versi minyak ni asal dari dagu org mati...tapi ni malas saya nak cerita cara buat, sebab saya mesti minta kebenaran dgn sifu baru bole cerita...
Selalu kesan minyak takkan bertahan lama pasti akan hilang kesannya bila Allah tak izinkan...


Tajuk ni minyak lain ni versi lain...akan kita masuk cerita lain coming soon...

Ikhlas dari admin n tok jingga...(ingat sapa terkena minyak sihir dtglah berubat dgn kami, insyallah ramai berjaya kami pulih)...sekian tq...

2 comments:

  1. Assalamualaikum wrwb sy ucapkan kepada admin dan Guru Tok JIngga.saya sebenarnya amat berminat dengan perubatan islam dan kebatinan ini dan juga ilmu bedah makrifat.jikaua saya ingin berguru secara Langsung denga TOK JINGGA sendiri boleh tak???selalunya berapa lama kursus persendirian ya?

    ReplyDelete
  2. Sila hubungi saya 0123240483 atau tok. Jingga

    ReplyDelete